Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Подорожі
Подорожі

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Пік Лос Пінос (1375 м)

 

Нещодавно я отримав статус «Гірського козла» по програмі Вершини в Ефірі. Тобто я набрав 1000 очок за роботу із гірських вершин, які зараховуються на цю програму. Це зайняло мені майже 5 років часу і для цього мені треба було підкорити 204 вершини. За це досягнення мені  мають прислати скляний блок ручної роботи із Шотландії, на якому мають бути вигравірувані мій позивний,  моє ім’я та прізвище та рік.

Але я не зупиняюся на досягнутому і продовжую підкорювати нові вершини. Цього разу мій вибір зупинився на піку Лос Пінос. Він знаходиться у гірському масиві Святої Анни.

Перша моя спроба піднятися на цю вершину не принесла успіху. Польова дорога до стежки на цю вершину у одному місці була настільки крута, що я не ризикнув їхати далі на легковій машині і спустився заднім ходом до безпечного участку. Звідси ніби також можна було йти і пішки, але вже вечоріло, з океану насувалися неприємні чорні хмари, дув сильний вітер і йти на гору у таку погоду у мене не було жодного бажання. Я відклав це на інший раз.

Іншого разу довго чекати не довелося і через декілька днів я знову був на  цьому  самому місці. По дорозі я зупинився на оглядовій площадці і сфотографував озеор Ельсіноре, яке знаходится у місті з одноіменною назвою. І хоч був будній день – на польовій дорозі я побачив аж дві машини. Одна з них – невеличка легкова машина - стояла просто посеред  дороги у тому крутому місці, де я не ризикнув їхати далі. Коли я підійшов ближче, то побачив, що передні колеса цієї машини зробили яму у пилюці  і машина пробуксовувала і через це зупинилася.  А ще через деякий час я зустрів і самого власника цієї  машини. А точніше – я зустрів ...власницю. Вона спускалася по дорозі,  тримаючи щось велике і коричниве перед собою. «Що ж це вона несе? Невже собаку?», - подумав я. Була важко розгледіти проти сонця.  Але я дивився так пильно, що власниця машини не витримала мого погляду і впала на одне коліно. Та невже в мене такий сильний погляд, що від нього людина може впасти? Але коли я підійшов ближче, то зрозумів, що впала вона можливо не тільки від мого погляду. Вона була взута у шльопанці-в’єтнамки і це пояснювало, чому вона послизнулася і впала. Таке можна побачити тільки в Америці, щоб у в’єтнамках ходили у гори. Але я тут вже нічого не дивуюся, тим більше, що ця дівчина була не місцева і на її машині були номерні знаки штату Вашінгтон. А перед собою вона несла три величезні коричневі шишки . Вона запитала, чи вона не заблокувала мені дорогу , а я запитав, чи вона почуває себе нормально після падіння,  і на цьому ми розійшлися.

 

 

 

 

На вершину я піднявся уже практично після заходу сонця. Але я був до цього готовий і мав налобний ліхтарик. Дуже швидко я розкалав своє вудилище і встановив антену. За короткий час на 20-метровому діапазоні зв’язався із аматорами з штатів Айдахо, Північна Кароліна та Північний Гемпшір, а також із провінцією Квебек у Канаді. Після цього мене перестали кликати і я почав працювати на пошук. На діапазоні було чути тільки одну американську станцію, що давала виклик CQ DX. Я вирішив, що моя потужність 2,5 Вт відносить мене до категорії DX.  Я його покликав і він відповів мені з другого разу. Це була станція із штату Міціган. Її оператор поскаржився, що у них погане проходження і він не можу мене приймати, хоча мій позивний він прийняв правильно. Напевне,  діапазон уже закривався і на цьому я завершив роботу.

Після цього я ще сфотографував вигляд в сторону Тихого Океану після заходу сонця і без проблем повернувся до машини.

 

 

 

Олег (KD7WPJ) 20 жовтня 2015 року


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".