Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Подорожі
Подорожі

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Експендиція в Сінт Маартен (PJ7)

 

Я вже майже 3 роки без відпустки. І все це через війну. То ж коли повернувся на попередню роботу і з'явилася тимчасова стабільність - вирішив, що пора зробити хоч короткочасну відпустку. У останній момент важко було вибрати місце для подорожі, то ж я вибрав Сінт Маартен, де вже був декілька разів.

 

 

 

Придбав квитки, зарезервував місце для проживання і написав своєму знайомому радіоаматору Марку FS4WBІ, що планую прилетіти після Різдва на декілька днів.

Марк мені відписав, що правила змінилися і для роботи з Сінт Маартен потрібна ліценція. Я вислав усі документи для отримання ліцензії, єдине незрозуміле питання було - скільки і як заплатити за ліценцію. Я так і не отримав відповіді на це запитання і не знав, чи зможу отримати ліценцію. Але з сусідньої території Сінт Мартін (французької частини острова) можна було працювати через дріб на основі угоди CEPT, яку підписала Україна.

Тому я вирішив не тягнути всієї апаратури і антен, і взяв тільки qrp транcівер і саморобні дротяні антени на 3 діапазони. На це була ще і інша причина. Медичне обстеження показало проблеми зі здоров'ям і мені навіть були назначили процедуру на Святий Вечір і не радили подорожувати літаком. Але мене така перспектива зовсім не тішила, я відмінив процедуру і полетів на свій страх і ризик.

В перший же день я пішов пішки на французьку територію. Повісив антену неподалік від дороги і почав давати загальний виклик. Ніхто не відповів.

На другий день я вирішив поїхати у місцеве бюро зв'язку і вияснити ситуацію з ліцензією. Після довгих пошуків я знайшов, де воно знаходиться, але воно було зачинене. На дверях висіла табличка, що відкриється аж 2 січня наступного року.

На всякий випадок послав їм ще один лист по електронній пошті, і на диво - отримав відповідь. Працівник запитав, чи я на острові і після декількох спроб зв'язатися по телефону, повідомив, що привезе мені ліценцію. Він справді доставив мені ліценцію на моторолері, але її вартість мене просто шокувала. За ліценцію на 3 дні з мене "здерли" майже $200. Стільки ж само у них коштує ліценція на 5 років. Це найдорожча ліценція, яку я мав у своєму житті. Тому більше з цієї території я не буду працювати. Навіть якщо полечу туди, то на французьку частину острова і буду працювати через дріб.

Маючи ліцензію - я встановив диполь на 14 МГц і почав давати виклик вже з данської частини острова.

 

 

 

 

Спочатку справа йшла туго, але в перший вечір вдалося провести декілька зв'язків з американцями.

На другий день я встановив вертикальну антену на 21 МГц, і тут справи пішли краще. Почала відповідати Європа. Англійці, німці, іспанці, італійці, скандинави, декілька поляків.

Коли стемніло - отримав e-mail від японця і він написав, що йому дуже потрібна ця територія. Я пробував давати виклики на різних частотах на 21 МГц, але безрезультатно. Я втратив надію і перейшов на 14 МГц. І тут сталося чудо - він почув мене з моєю малою потужністю і з низько розміщеним диполем, що випромінював на північ.

В загальному мені вдалося провести біля 60 QSOs. Вважаю що це непогано, враховуючи що працював QRP.

Крім проведення радіозв'язків - сходив до Марка, що став працювати у новому ресторані, що спеціалізується на італійській піці. Він навіть привіз цегляний п'єц з Італії і піцу готує італієць з італійських продуктів.

Також побував на пляжі. На жаль на цьому острові чомусь багато російськомовних. Навіть там де я жив, партнерка американця Кріса, що здає в оренду житло - жінка родом з Одеси. А на пляжі я взагалі був свідком розмови між жінкою та її неповнолітньою дочкою, що грала волейбол з однолітками. Так от, мама їй строго наказала "Нікуда не хаді і ні с кем нє разгаварівай!" Напевно якась дитина олігархів і вона боялася, щоб її не вкрали.

Повернувся назад без проблем. Хоч і важко далася ця експедиція, але принаймні відпочив морально.

Вже отримав запит від радіоаматора з Ізраїлю з проханням поділитися інформацію про місцезнаходження звідки я працював, чи можна було встановити там антени і чи закривали гори якісь напрямки.

Звичайно, що я поділився досвідом.

До наступних експедицій!

 

 

Олег PJ7/UR5BCP


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".