Ремонт антени КТ-34
У відповідь на повідомлення Джо Хьюмета Тайлер Стюарт надав свою методологію перебудови KT34XA - лист
******************************************************************************
Джо Хьюмет написав:
Гаразд, усі експерти з антен..
Ось де я з цією річчю. Я замінив балун (без змін) і очистив усі з’єднання та з’єднання, перевірив та почистив усі трубки кришки, скинув всі розміри відповідно до заводських характеристик. З його 25 футів у повітрі VSWR відстій. На 20 КСВ змінюється від 1.7:1 при 14 000 і в кращому випадку 1.5:1 при 14,300 і здається рівним при 14,277, занадто високо в діапазоні. На 15 він рівний на 20,603 (трохи поза діапазоном) і КСВ змінюється від 1.7:1 при 21000 до 2.0:1 при 21,200, а потім повертається до 1.8:1 при 21,300. Це є найбільшою проблемою. На 10 є 2.6:1 при 28 000 падає до 1.5:1 при 28,500 і йде назад до 1.8:1 при 29 000.
Я спробував усе, що міг придумати. Я знаю, що тут є справді кмітливі люди а деякі мають однакову антену. Будь ласка, допоможіть, перш ніж я розріжу цю річ і поставлю a g5rv (тьфу).
Дуже дякую.
Джо
******************************************************************************
Тайлер написав:
Оскільки на даний момент у кількох хлопців є проблеми з KT34XA, я подумав, що знайшов би час, щоб передати свій досвід роботи з цією антеною в надії, що це може пролити світло на проблеми, які виникають у хлопців.
Джо, зараз я відновив 3 з них із використаних антен у різному стані, і, будучи дуже ретельним і замінюючи сумнівні частини тощо, усі 3 вийшли дуже близькими до того самого та дуже близькими до опублікованих специфікацій.
По-перше, переконайтеся, що у вас є сині торцеві кришки трубок конденсаторів і що трубки не мають дренажних отворів із зовнішнього боку. Отвори мають бути на верхній стороні внутрішніх 3/8-дюймових трубок. Якщо будь-яка з цих умов не виконана, вам слід придбати «набір для оновлення конденсаторної трубки» для XA. Я думаю, це приблизно 45 доларів США. Це включає в себе остання таблиця розмірів, інструкції щодо модифікації, нові трубки з кришками та сині торцеві кришки, а також трохи нового електропровідного мастила, 10-метрові подовжувачі елемента (якщо у вас дуже старий) і пара черв’ячних затискачів для подовжувачів елементів.
Інші речі, які я б дивився на заміну, це затискачі, які проходять через труби ковпачків, перевіряли елемент на монтажні блоки стріли на наявність тріщин і замінювали за потреби або просто замінили їх усі, якщо ви відчуваєте, що ... вони нещодавно були перероблені з трохи іншого матеріалу, який повинен триматися краще. Замініть, безсумнівно, іржавий затиск балуна. Замініть пластикову опору для кросовера з подвійним приводом.
Ви знаєте ті чорні пластикові розпірки, які вони ставлять на елемент, щоб зберегти відстань? Посуньте їх до центру та покладіть кілька обертів ізоляційної стрічки позаду, щоб вони не могли рухатися до кінчика, де вони також не будуть підтримувати елемент.
Хоча у мене ще не було жодних проблем, мені не подобалося, що старі закороткувальні затискачі нещільно прилягають повсюди, тож як тільки я їх усі почистив, я пропустив гвинт №6 SS для листового металу через усі ці з’єднання на кожному елементі на останньому, який я перебудував. Зауважте, що ви НЕ бажаєте робити це в з’єднанні кришки труби. Ось чому я рекомендую замінити ТИ ремені на нові, щоб забезпечити щільне з’єднання без гвинтів.
Виконуйте все точно так, як вам сказано в розмірах, а це означає перевірку ВСЬОГО, наприклад положення трубок ковпачків уздовж внутрішньої труби 3/8 дюйма... коли ви замінюєте трубки ковпачків, перевірте, чи вони точно відповідають потрібної довжини, як зазначено в посібнику, і що вони розташовані правильно. Позначте «верх» внутрішньої трубки вентиляційними отворами, щоб переконатися, що вони спрямовані вгору після того, як ви насунете на них трубки кришки. Я використовую постійну тонку лінію фломастером, щоб намалювати маленьку лінію на верхній стороні цієї трубки прямо на кінці, щоб я міг ще раз перевірити це пізніше (і я переплутав це кілька разів і мені довелося повертатися та виправляти це!). позначте трубу там, де повинні стикатися труби з двома кришками (і зауважте, що це положення різне для різних елементів).
Коли ви відновлюєте елементи, переконайтеся, що ви відзначили, яка частина елемента йде вперед, і знову, коли ви встановлюєте їх на стрілу. Деякі елементи встановлюються так, що трубки ковпака «відстають» (назад), а інші йдуть спереду.
Коли ви робите вимірювання A, B, C і D, їх слід робити від ЗОВНІШНЬОГО краю задіяних ремінців (тобто від найбільшої довжини, яку ви можете виміряти з цих двох «точок»). Отже, візьміть свою рулетку, повісьте гачок на відповідний ремінь трубки з кришкою, а потім виміряйте до дальнього краю задіяного ремінця для замикання. Вам доведеться уважно оглянути їх, оскільки внутрішні ремені не на одній площині. Також переконайтеся, що вони ідеально перпендикулярні. Це легше побачити, якщо взяти чорну пластикову прокладку та притиснути її до ремінця. Що ж, я, напевно, забув половину інших речей, які потрібно перевірити, але все зводиться до повної та ретельної перебудови та принаймні подвійної перевірки кожного окремого розміру, який вони вам надають, як у таблиці розмірів, так і в інструкціях зі складання та аркуш модифікації.
Це займе «вічно», але якщо ви все це зробите, я можу гарантувати, що ця річ відтворюватиметься принаймні дуже близько до опублікованих характеристик.
Тим не менш, я думаю, що якщо мені доведеться відновити ще один трибанд KIM, я думаю, що я збожеволію!! Це буде F12 наступного разу ... якщо наступний раз буде! Мені шкода, що я не можу надати жодного розуміння вашої конкретної проблеми, але мені ніколи не доводилося з ними мати справу. Усі вони спрацювали ідеально з першого разу... і тепер ви знаєте чому!
73, Тайлер K3MM