Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Подорожі
Подорожі

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Гора Паломар (1871 м)

 

Ця гора була моїм третім запасним варіантом на випадок, якщо iз якихось причин не вдасться здійснити сходження на дві інші вершини. Перша і друга заплановані вершини мали бути першопроходженнями, бо на Інтернеті та книжках мені не вдалося знайти інформації, що хтось побував на них.

Від сходження на першу заплановану вершину під назвою Святий Віцентій мені прийшлося відмовитися, бо до неї не було доброї дороги, по якій можна було б під’їхати на легковому автомобілі. Але основна причина була та, що, як виявилося, ця вершина знаходилася на території індіанської резервації Барона. Невідомо, як би індіанці зреагували, коли б побачили на своїй території білошкірого чоловіка.

 

Друга вершина також знаходилася на приватній території, і під’їхати до неї було неможливо.

 

 

 

 

 

Залишилася остання запланована вершина – гора Паломар. До неї можна було легко під’їхати по шосейній дорозі і у мене був опис маршруту сходження на цю вершину. Була тільки одна причина, чому я поставив цю вершину на третє місце. Це протяжність маршруту – майже 20 км в обидві сторони, набір висоти – 1200 м та тривалість маршруту – 7 годин. Але так як інших заплановних варіантів у мене не було, то я поїхав до гори Паломар.

Згідно із описом – стежка маршруту розпочиналася позаду пожежної частини у селі Дубовий Гай. Але ніякої стежки мені там знайти не вдалося. Тому я почав іти у сторону гірського хребта і десь через 5 хвилин дійшов до краю села і знайшов там стежку.

Село Дубовий Гай саме по собі цікаве. На подвір’ї останньої хати є глиняна пічка із високою трубою, у якому господарі напевне випікають хліб за старовинними рецептами. На початку вулиці є дерев’яні стрілки-вказівники, на яких викарбувані номери будинків чи прізвища (прізвиська) господарів. Назва на одному вказівнику була дуже колоритною - «Віллі Шакал».

 

Сам маршрут був порівняно нескладний, якщо не враховувати, що в одному місці хтось зняв знак із напрямком стежки і розвернув знак у протилежну сторону. Деякої складності також додавав сніг, але хтось уже пройшов по цьому маршруту раніше і протоптав стежку.

 

Із набором висоти сніг ставав глибшим, і довелося вдягнути бахіли. По дорозі попадалися найрізноманітніші сліди. Одні з них дуже нагадували сліди від жіночих каблучків. Але це було б просто фантастикою, якби якась жінка у туфлях чи чоботях на каблуках ішла по снігу на гору. Загадку допомогли розгадати сліди, які навскоси перетинали дорогу. Це сліди від диких кіз.

 

 

 

 

 

Аж ось в далечі з’явився силует пожежної вишки. Значить я на правильному шляху! Це додало сили і через деякий час стежка привела на саму вершину. На сходах пожежної вишки був знак, який дозволяв вхід на вишку тільки для її працівників. Звичайно, що ніяких працівників не було не тільки на вишці, але навіть у пожежній частині у селі, бо імовірність пожеж у цю пору року дуже низька.

 

Із вершини відкривалися чудові краєвиди в усі сторони. Було видно смог внизу, із якого виступали високі гірські вершини. Саме тому завдяки дуже чистому і прозоросу повітрю на горі Паломар розмістили астрономічну обсерваторію із всесвітньовідомим Паломарським телескопом.

На протязі 45 хвилин я провів 4 радіозв’язки на УКХ і 4 зв’язки на КХ і зауважив, що уже пів на п’яту. А сонце заходить тут в цей час приблизно о 5-й вечора. Але я зовсім не хвилювався про дорогу назад, бо була добре протоптана стежка на вершину, яка нікуди не звертала, не розгалужджувалася і по якій можна було вернутися до самого початку маршруту. Крім того – був повний місяць. Він світив тай яскраво, що не потрібен був кишеньковий ліхтарик. Сніг почав підмерзати і порипувати і по боках стежки іскрився сніг. Напевне щось подібне бачать альпіністи, які піднімаються зранку на Мон Блан чи Еверест.

 

По дорозі вниз мені вдалося сполохати декількох птахів, і я успішно повернутися до пожежної частини. Було пів на восьму вечора і температура повітря була +3 ̊C. Тільки наступного ранку я відчув, що подолав приблизно 20 км шляху по снігу.

 

 

 

Олег (KD7WPJ) 04 січня 2015 року


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".