Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Антени
Антени

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
                                                  ВІБРАТОР
Я обмінювався листами та розмовляв з радіоаматорами, які хотіли б створити LFA, але перспектива створення петлі трохи складна. Зробити цикл дійсно дуже просто, і я вирішив докладно описати кроки, які я зроблю, щоб зробити цикл за кілька дуже простих кроків.
По-перше, ілюстрація б у Rob, VK2GOM / G0MOH (дякую Rob), який показує LFA arrangemen т. Примітка: зверніть особливу увагу на конструкцію, яку ви вибрали, оскільки точка живлення знаходиться в межах DE1 на одних антена і DE2 на інших.
Крок 1
Насамперед, я розглядаю задню та передню частину петлі як окремі елементи (для початку) та розміщую/монтую їх на стрілі. Отже, якщо у мене є яги із 6 елементів, без з'єднаних кінців циклу, він виглядає як яги з 7 елементів. На малюнку нижче показана антена з наконечником петлі, що лежить на підлозі поруч із елементами, встановленими на стрілі. Що ми тепер зробимо, так це повернемося і зігнемо ще один шматок трубки меншого діаметру, щоб з'єднати кінці веденого елемента та першого директора з іншого боку антени, щоб зробити цей 7el Yagi, 6-елементний Yagi з петлевим живленням.



Крок 2
Всі елементи цієї антени мають товщину 1/2 дюйма або 12,7 мм, що становить 18SWG. Трубка 3/8 дюйма або 9,6 мм добре вписується і щільно прилягає всередину 1/2 дюйма, тому ми зігнемо шматок трубки 3/8 дюйма, щоб завершити петлю. 3/8 дюйми - хороший розмір, так як стандартний автомобільний трубогиб можна використовувати для згинання цієї трубки в холодному стані. Мій купили на Ebay за 3,99 фунтів стерлінгів.
Зробіть один вигин на довжині 3,8-дюймової трубки, як показано нижче. Зніміть трубогиб і вставте загнутий кінець в один бік петлі. І тут я вставлю в секцію веденого елемента.


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
На фото нижче показана довжина нашої трубки із загнутим кінцем, поміщеним у частину петлі, інший кінець ще не загнутий. Це та частина, яка робить цикл красивим та простим для виконання.




Крок 3
Помістіть трубогиб гальмівної трубки назад на відрізок труби діаметром 3/8 дюйма і переміщуйте його, поки наступний елемент, який ми хочемо з'єднати для завершення петлі, не опиниться в канавці згину трубогибу (див. фото нижче). . Переконайтеся, що ні передня, ні задня частина петлі не напружені та обидві знаходяться у вихідному положенні. Злегка натисніть на ручки загину, якби ви збиралися зігнути трубку, але не надто сильно. Ми просто хочемо прикласти достатній тиск, щоб згинальний верстат не рухався трубою, коли ми знімаємо трубу з секції веденого елемента. Brender повинен залишатися у своєму нинішньому положенні і не повинен рухатися.



Утримуючи тиск на згинальному верстаті, зніміть іншу сторону трубки 3/8 дюйма із задньої приводної частини петлі. Тепер завершіть другий вигин трубки.


Крок 4
Тепер другий вигин зроблений, тепер ви можете обрізати кінцеву частину за розміром, готовою для остаточного розміщення кінцях петлі.


Крок 5
Готово! тепер відрізок трубки діаметром 3/8 дюйма може ідеально входити в кінці петлі, і не потрібно рулеток або розрахунків вигину! Ретельно обирайте остаточне з'єднання петлі. Хоча я використовую гвинти з нержавіючої сталі або гайки та болти, щоб утримувати ці з'єднання на місці, найкращим варіантом є пляма алюмінію в 4 точках, де петля зустрічається з кінцевою частиною. Це гарантує, що у вас ніколи не буде проблем із проникненням води або зміщенням ПКС. При цьому обидві мої нинішні антени 4/6M закріплені тільки гвинтами з нержавіючої сталі, і тепер обидві працюють так само, як і при першій установці. Більше того, з такими широкосмуговими антенами, як LFAще менш ймовірно, що будь-який рух коли-небудь буде помічено. Тим не менш, я хотів би вказати, як найкраще робити все, що ми робимо!



Завершений цикл (нижче) з обома секціями на місці. Як бачите, петля пряма і не повинно бути вигину там, де його не повинно бути!


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Завершений проект, 6el LFA Yagi на 50 МГц. У цього є квадратна стріла 1,5 дюйми з допоміжною стрілою 1,5 дюйми під першою. Це гарантує, що стріла завдовжки 7,3 метра не провисає та не потребує розтяжок. Ця антена має посилення 12,3 дБі та трохи більше 23 дБ F/B.



Насолоджуйтесь створенням LFA і пам'ятайте, будь ласка, запитайте мене, якщо ви застрягли або вам потрібна допомога, як би безглуздо не звучало питання, я хочу вам допомогти!
73
Джастін G0KSC


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.


A High-Gain 7 element Low Noise LFA Yagi with a 9.8 metre Boom for 50MHz from G0KSC
Performance
 European Version all 12mm elements
Forward Gain:                                   13.25dBi at 50.150MHz               
Front to Back Ratio:                          25.45dB at 50.150MHz                
Peak Gain:                                          13.31dBi                                        
Peak F/B:                                             25.78dB                                         
Bandwidth:                                         500KHz below 1.1:1
Stacking: Ideal Spacing:                  7m - 5m minimum
Stacking gain improvement:            2.9dB at 7m
Stacking: distances are not critical. 7m gives the best pattern against gain figure.
Build Dimensions for European Version 12mm elements
Element            Spacing in metres         Half element Length                Element Notes
Reflector                                 0                 1.480                                             12mm Diameter tube or solid rod
DE1                                       .369             1.226             Feed Point               12mm Tube
DE2                                       .936             1.226                                               12mm Tube
D1                                         1.744           1.3805                                             12mm Diameter tube or solid rod
D2                                         3.422           1.3425                                             12mm Diameter tube or solid rod
D3                                         5.461           1.320                                               12mm Diameter tube or solid rod
D4                                         7.666           1.2945                                             12mm Diameter tube or solid rod
D5                                         9.830           1.2645                                             12mm Diameter tube or solid rod 
Notes:DE1 and DE2 are joined at the ends by either 10mm tube




A High-Gain 7 element Low Noise LFA Yagi with a 9.8 metre Boom for 50MHz from G0KSC
Performance
 European Version all 12mm elements
Forward Gain:              13.25dBi at 50.150MHz               
Front to Back Ratio:     25.45dB at 50.150MHz                
Peak Gain:                    13.31dBi                                        
Peak F/B:                       25.78dB                                         
Bandwidth:                   500KHz below 1.1:1
Stacking: Ideal Spacing:           7m - 5m minimum
Stacking gain improvement:     2.9dB at 7m
Stacking: distances are not critical. 7m gives the best pattern against gain figure.
Build Dimensions for European Version 12mm elements
Element   Spacing in metres   Half element   Length   Element Notes
Reflector       0        1.480       12mm Diameter tube or solid rod
DE1        .369         1.226        Feed Point            12mm Tube
DE2        .936         1.226                                       12mm Tube
D1         1.744        1.3805     12mm Diameter tube or solid rod
D2          3.422      1.3425     12mm Diameter tube or solid rod
D3          5.461      1.320       12mm Diameter tube or solid rod
D4          7.666      1.2945     12mm Diameter tube or solid rod
D5          9.830      1.2645     12mm Diameter tube or solid rod 
Notes: DE1 and DE2 are joined at the ends by either 10mm tube



Elevation plot for this antenna



Azimuth Plot
As always, any questions please ask and PLEASE send photos of your finished projects.
Regards
Justin G0KSC
https://www.g0ksc.co.uk/2013-yagis/50mhz-yagi/50mhz-lfa/booms-over-7m/7el-50mhz-9-7m-boom.html

Випробування антени

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".