Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!
73! de UY5BC, листопад 2022р
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
На фото нижче показана довжина нашої трубки із загнутим кінцем, поміщеним у частину петлі, інший кінець ще не загнутий. Це та частина, яка робить цикл красивим та простим для виконання.
Крок 3
Помістіть трубогиб гальмівної трубки назад на відрізок труби діаметром 3/8 дюйма і переміщуйте його, поки наступний елемент, який ми хочемо з'єднати для завершення петлі, не опиниться в канавці згину трубогибу (див. фото нижче). . Переконайтеся, що ні передня, ні задня частина петлі не напружені та обидві знаходяться у вихідному положенні. Злегка натисніть на ручки загину, якби ви збиралися зігнути трубку, але не надто сильно. Ми просто хочемо прикласти достатній тиск, щоб згинальний верстат не рухався трубою, коли ми знімаємо трубу з секції веденого елемента. Brender повинен залишатися у своєму нинішньому положенні і не повинен рухатися.
Утримуючи тиск на згинальному верстаті, зніміть іншу сторону трубки 3/8 дюйма із задньої приводної частини петлі. Тепер завершіть другий вигин трубки.
Крок 4
Тепер другий вигин зроблений, тепер ви можете обрізати кінцеву частину за розміром, готовою для остаточного розміщення кінцях петлі.
Крок 5
Готово! тепер відрізок трубки діаметром 3/8 дюйма може ідеально входити в кінці петлі, і не потрібно рулеток або розрахунків вигину! Ретельно обирайте остаточне з'єднання петлі. Хоча я використовую гвинти з нержавіючої сталі або гайки та болти, щоб утримувати ці з'єднання на місці, найкращим варіантом є пляма алюмінію в 4 точках, де петля зустрічається з кінцевою частиною. Це гарантує, що у вас ніколи не буде проблем із проникненням води або зміщенням ПКС. При цьому обидві мої нинішні антени 4/6M закріплені тільки гвинтами з нержавіючої сталі, і тепер обидві працюють так само, як і при першій установці. Більше того, з такими широкосмуговими антенами, як LFAще менш ймовірно, що будь-який рух коли-небудь буде помічено. Тим не менш, я хотів би вказати, як найкраще робити все, що ми робимо!
Завершений цикл (нижче) з обома секціями на місці. Як бачите, петля пряма і не повинно бути вигину там, де його не повинно бути!