Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Антени
Антени

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р

Ремонт антени КТ-34

 

У відповідь на повідомлення Джо Хьюмета Тайлер Стюарт надав свою методологію перебудови KT34XA - лист

******************************************************************************

Джо Хьюмет написав:

 

Гаразд, усі експерти з антен..

 

Ось де я з цією річчю. Я замінив балун (без змін) і очистив усі з’єднання та з’єднання, перевірив та почистив усі трубки кришки, скинув всі розміри відповідно до заводських характеристик. З його 25 футів у повітрі VSWR відстій. На 20 КСВ змінюється від 1.7:1 при 14 000 і в кращому випадку 1.5:1 при 14,300 і здається рівним при 14,277, занадто високо в діапазоні. На 15 він рівний на 20,603 (трохи поза діапазоном) і КСВ змінюється від 1.7:1 при 21000 до 2.0:1 при 21,200, а потім повертається до 1.8:1 при 21,300. Це є найбільшою проблемою. На 10 є 2.6:1 при 28 000 падає до 1.5:1 при 28,500 і йде назад до 1.8:1 при 29 000.

 

Я спробував усе, що міг придумати. Я знаю, що тут є справді кмітливі люди а деякі мають однакову антену. Будь ласка, допоможіть, перш ніж я розріжу цю річ і поставлю a g5rv (тьфу).

 

Дуже дякую.

Джо

******************************************************************************

Тайлер написав:

 

Оскільки на даний момент у кількох хлопців є проблеми з KT34XA, я подумав, що знайшов би час, щоб передати свій досвід роботи з цією антеною в надії, що це може пролити світло на проблеми, які виникають у хлопців.

 

Джо, зараз я відновив 3 з них із використаних антен у різному стані, і, будучи дуже ретельним і замінюючи сумнівні частини тощо, усі 3 вийшли дуже близькими до того самого та дуже близькими до опублікованих специфікацій.

 

По-перше, переконайтеся, що у вас є сині торцеві кришки трубок конденсаторів і що трубки не мають дренажних отворів із зовнішнього боку. Отвори мають бути на верхній стороні внутрішніх 3/8-дюймових трубок. Якщо будь-яка з цих умов не виконана, вам слід придбати «набір для оновлення конденсаторної трубки» для XA. Я думаю, це приблизно 45 доларів США. Це включає в себе остання таблиця розмірів, інструкції щодо модифікації, нові трубки з кришками та сині торцеві кришки, а також трохи нового електропровідного мастила, 10-метрові подовжувачі елемента (якщо у вас дуже старий) і пара черв’ячних затискачів для подовжувачів елементів.

 

Інші речі, які я б дивився на заміну, це затискачі, які проходять через труби ковпачків, перевіряли елемент на монтажні блоки стріли на наявність тріщин і замінювали за потреби або просто замінили їх усі, якщо ви відчуваєте, що ... вони нещодавно були перероблені з трохи іншого матеріалу, який повинен триматися краще. Замініть, безсумнівно, іржавий затиск балуна. Замініть пластикову опору для кросовера з подвійним приводом.

 

Ви знаєте ті чорні пластикові розпірки, які вони ставлять на елемент, щоб зберегти відстань? Посуньте їх до центру та покладіть кілька обертів ізоляційної стрічки позаду, щоб вони не могли рухатися до кінчика, де вони також не будуть підтримувати елемент.

 

Хоча у мене ще не було жодних проблем, мені не подобалося, що старі закороткувальні затискачі нещільно прилягають повсюди, тож як тільки я їх усі почистив, я пропустив гвинт 6 SS для листового металу через усі ці з’єднання на кожному елементі на останньому, який я перебудував. Зауважте, що ви НЕ бажаєте робити це в з’єднанні кришки труби. Ось чому я рекомендую замінити ТИ ремені на нові, щоб забезпечити щільне з’єднання без гвинтів.

 

Виконуйте все точно так, як вам сказано в розмірах, а це означає перевірку ВСЬОГО, наприклад положення трубок ковпачків уздовж внутрішньої труби 3/8 дюйма... коли ви замінюєте трубки ковпачків, перевірте, чи вони точно відповідають потрібної довжини, як зазначено в посібнику, і що вони розташовані правильно. Позначте «верх» внутрішньої трубки вентиляційними отворами, щоб переконатися, що вони спрямовані вгору після того, як ви насунете на них трубки кришки. Я використовую постійну тонку лінію фломастером, щоб намалювати маленьку лінію на верхній стороні цієї трубки прямо на кінці, щоб я міг ще раз перевірити це пізніше (і я переплутав це кілька разів і мені довелося повертатися та виправляти це!). позначте трубу там, де повинні стикатися труби з двома кришками (і зауважте, що це положення різне для різних елементів).

 

Коли ви відновлюєте елементи, переконайтеся, що ви відзначили, яка частина елемента йде вперед, і знову, коли ви встановлюєте їх на стрілу. Деякі елементи встановлюються так, що трубки ковпака «відстають» (назад), а інші йдуть спереду.

 

Коли ви робите вимірювання A, B, C і D, їх слід робити від ЗОВНІШНЬОГО краю задіяних ремінців (тобто від найбільшої довжини, яку ви можете виміряти з цих двох «точок»). Отже, візьміть свою рулетку, повісьте гачок на відповідний ремінь трубки з кришкою, а потім виміряйте до дальнього краю задіяного ремінця для замикання. Вам доведеться уважно оглянути їх, оскільки внутрішні ремені не на одній площині. Також переконайтеся, що вони ідеально перпендикулярні. Це легше побачити, якщо взяти чорну пластикову прокладку та притиснути її до ремінця. Що ж, я, напевно, забув половину інших речей, які потрібно перевірити, але все зводиться до повної та ретельної перебудови та принаймні подвійної перевірки кожного окремого розміру, який вони вам надають, як у таблиці розмірів, так і в інструкціях зі складання та аркуш модифікації.

Це займе «вічно», але якщо ви все це зробите, я можу гарантувати, що ця річ відтворюватиметься принаймні дуже близько до опублікованих характеристик.

 

Тим не менш, я думаю, що якщо мені доведеться відновити ще один трибанд KIM, я думаю, що я збожеволію!! Це буде F12 наступного разу ... якщо наступний раз буде! Мені шкода, що я не можу надати жодного розуміння вашої конкретної проблеми, але мені ніколи не доводилося з ними мати справу. Усі вони спрацювали ідеально з першого разу... і тепер ви знаєте чому!

73, Тайлер K3MM

 

KT34XA Manual

KT34XA Parts List

KT34XA FAQ's

 

 

           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".