Клуб заснований 26.11.1992 р., є некомерційним добровільним об’єднанням радіоаматорів на громадських засадах,   метою якого є популяризація аматорського радіозв’язку на коротких і ультракоротких хвилях, освоєння та  використання нових прогресивних видів радіозв’язку, використання аматорського радіозв’язку як одного із засобів укріплення дружби між народами світу, широке залучення молоді до занять радіосправою, організація різноманітних змагань, експедицій, відзначення видатних дат на теренах області та України, взаємодія з радіоаматорськими  організаціями України та всього світу.
Подорожі
Подорожі

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.

Бульйонна Позначка (1303 м) та Велика Лисина (2502 м)

 

 

При в'їзді на дорогу, що веде на вершину Бульйонна Позначка, стоїть великий знак.  На ньому написано - табір збереження "Гора Бульйонна" і вказано дві служби - відділ лісового господарства і виправний відділ. Як я зрозумів, це - трудово-виправна колонія. Раніше там були тільки неповнолітні, а зараз є і дорослі - всього 97 осіб. Їх поведінку коригуют 9 співробітників, і в основному ці ув'язнені працюють на відновленні лісу, cтворенню пожежо-захисних смуг і прибиранню територій. Так що трудові колонії для неповнолітніх були не тільки у Радянському Союзі, але ще до цього часу є у США.

Асфальтована дорога серпантином піднімалася вгору і вивела на перевал, звідки вона спускалася вниз до трудово-виправної колонії. Також вгору вела грунтова дорога, на початку якої був знак, що свідчив, що це приватна дорога і швидкість не повинна перевищувати 20 миль за годину. Я не ризикнува їхати по приватній дорозі і вирішив піти пішки до вершини, на якій було багато антен. Ходіння пішки має багато переваг. По-перше - це корисно для здоров'я. По-друге,  можна більше побачити. І я спраді побачив цікавий знак. Якийсь власник приватної території біля в'їзду на своє подвір'я встановив знак "Качиний перехід". Але качок я там не побачив. Можливо,  що з них уже зварили бульйон, бо чомусь ця гора називається бульйонною.

По дорозі мені зустрілася машина, у якій їхав власник одного з будинків. Він привітався зі мною помахом руки, і я подумав, що можливо я міг би проїхати по цій приватній дорозі на своїй машині, бо не було знаку "В'їзд заборонено" і крім того,  крім декількох приватних будинків із загорожами з написами "Не пересікати" ця дорога вела до антен на вершині гори.

 

 

 

 

 На горі я знайшов рівне місце і причепив антени до великих сосен. Спочатку зробив декілька зв'язків на 30 метровому діапазоні із ближніми станціями, що знаходяться у штатах Орегон, Вашінгтон, Арізона і Нью-Мексіко. Потім сталося таке, у що я спочатку не міг повірити. Мене покликала станція JA4DND із Японії. Спочатку я подумав, що це хтось жартує. Але він передав мені рапорт 599 і я передав йому - 589, визначивши силу його сигналу за допомогою s-метра. Потім мене покликала ще одна японська станція, і хоча я записав її позивний, але зв'язок з другою японською станцією не вдалося завершити. Після цього я зрозумів, що це не був жарт. Але це було просто неймовірно - встановити зв'язок із Японією о десятій годині дня на діапазоні 10 МГц із потужністю всього 2,5 Вт і диполем на висоті 2,5 м. Пізніше я зрозумів, що це була більше заслуга японця, ніж моя, бо у нього була антена 3 елементи Yagi на 30-метровий діапазон.

На горі я знайшов рівне місце і причепив антени до великих сосен. Спочатку зробив декілька зв'язків на 30 метровому діапазоні із ближніми станціями, що знаходяться у штатах Орегон, Вашінгтон, Арізона і Нью-Мексіко. Потім сталося таке, у що я спочатку не міг повірити. Мене покликала станція JA4DND із Японії. Спочатку я подумав, що це хтось жартує. Але він передав мені рапорт 599 і я передав йому - 589, визначивши силу його сигналу за допомогою s-метра. Потім мене покликала ще одна японська станція, і хоча я записав її позивний, але зв'язок з другою японською станцією не вдалося завершити. Після цього я зрозумів, що це не був жарт. Але це було просто неймовірно - встановити зв'язок із Японією о десятій годині дня на діапазоні 10 МГц із потужністю всього 2,5 Вт і диполем на висоті 2,5 м. Пізніше я зрозумів, що це була більше заслуга японця, ніж моя, бо у нього була антена 3 елементи Yagi на 30-метровий діапазон.

 

 

 

 

 

Дорога до цього парку була не дуже приємною, бо неподалік вже довший час триває лісова пожежа і тому по дорозі було дуже багато диму. Крім того,  я привідкрив вікно машини, через яке проходив кабель антени 2 метрового діапазону, щоб не пропустити той момент,  коли Рекс буде працювати на цьому діапазоні.

У парку я побачив на узбіччі декілька машин і зупинився. Це була стежна на гору "Велика Лисина". Ця гора зараховується на дипломну програму "Вершини в ефірі", і прочитавши, що відстань в одну сторону - 3,5  км, я вирішив підкорити цю вершину. На всякий випадок я запитав у людей, які повернулися з вершини,  чи є там дерева. Вони пояснили, що по дорозі на вершину є багато дерев, але на самій вершині дерев немає і є тільки каміння. Тепер я зрозумів, чому ця вершина називається лисою.

Тому я пердбачливо захопив з собою телескопічну вудочку, яку використав як опору для антени. З однієї сторони гори була крута прірва і я сподівався, що це підвищить ефективність моєї антени. Я дав виклик на декількох діапазонах, але мені ніхто не відповів. Тоді я почав прослуховавувати діапазони. 30-метровий діапазон був взагалі мертвий - не було чути жодної станції. На 20-метровому діапазоні було чути декілька японських та американських станцій, які працювали у контесті. Після декількох годин загального виклику на діапазоні 20 метрів мені відповіла станція зі штату Вісконсін і повідомила, що великі затухання сигналу. Потім ще відповіла станція із Канади, але вона не змогла прийняти правильно номер моєї вершини і також повідомила про затухання сигналу. Ще один мій кореспондент зі штату Арізона також повідомив про сильні затухання сигналу. Саме у цей момент була сильна магнітна буря. Мені цього разу не пощастило і я не міг встановити принаймі 4 радіозв'язки, щоб зарахувати мою роботу на диплом. Також не вдалося зв'язатися і з Рексом. Пізніше я дізнався, що він не працював на 2-метровому діапазоні, а працював тільки на 40- і 20-метровому діапазонах телефоном.

 

 

 

 

Вже майже стемніло. На вершину прийшло ще двоє людей. Я бачив здалеку тільки їх силуети, і вони виглядали дуже фігуровими і стрункими - майже як балеруни. Вони поцікавилися, що я роблю і чи це моя робота. Я їм пояснив про програму "Вершини в ефірі". Під час розмови я дізнався, що один з них із Сіднея (Австралія),  а другий - із Англії. Вони тренують збірну США по футболу для участі у кубку світу 2018 року. Один з них поскаржився, що тренування іде дуже важко, бо багато диму. Тут уже я не міг їх зрозуміти. Невже в США тільки один футбольний стадіон? Хіба не можна переїхати і тренуватися у іншому місці - там де немає диму?

Наостанок я сфотографував червоне від вогню сонце у хмарі диму, уже в темноті зібрав свої антени і при світлі ліхтарика із мобільного телефону повернувся до початку стежки. Я ще сюди повернуся, щоб встановити необхідні 4 радіозв'язки. Крім того,   у цьому парку крім Великої Лисини є ще і Мала Лисина і багато інших цікавих вершин.  Також я мрію,  що колись зможу сходити і на найвищу вершину - гору Вітней.

 

 

Олег (KD7WPJ)  14  жовтня  2017 року


Залишилось дочекатись мирного ефіру та випробувати антену в реальних умовах!


73! de UY5BC,  листопад 2022р
           
Експедиції на віддалені та замерзлі острови, такі як Bouvet 3Y0J, надзвичайно небезпечні. Буве виявився найвіддаленішим островом на планеті. В космос полетіло більше людей, ніж ступило на Буве.
31 січня 2023 года я і ще троє висадились на острові. Наша задача полягала в тому щоби зробити безпечним наш шлях вверх по льодовику до нашого табору і встановити систему буїв і канатів для доставки спорядження на берег.
Кожний із нас взяв на острів тільки невелику сумку с додатковими рукавицями, шкарпетками і декілька особистих речей. В той час це не мало великого значення, тому що наступний рейс зодіаку доставить нам все необхідне. Раптом море стало дуже бурхливим і бурхливим. Більше спорядження на острові не було. Було зроблено декілька спроб, але умови були небезпечні для життя команди зодіаку, і місія з поповнення запасів була призупинена.
Тепер ми зіткнулись з тим, що нам довелось ночувати на острові Буве без укриття, додаткового холодного спорядження і спальних мішків. Інша частина команди благополучно знаходилась на борту яхти «Марами», але переживала за нашу безпеку.
Ми сховались на дні вузького яру, котрий давав деяке укриття від вітру. Ми використали наші вейдерси і шнур із нашого альпіністського спорядження, щоб забезпечити деяку ізоляцію від холодної мокрої землі. Ми склали сумки з альпіністським спорядженням і наші маленькі особисті сумки поперек яру, щоби захиститись від вітру. Також ми розвернули наші два аварійних одіяла щоби лягти. Ми присіли навпочіпки на довгу холодну ніч. Було дуже холодно и незручно, проте ми пережили ніч, напевне, єдині, хто спав під зорями на Буве. Насправді ніхто з нас не спав довго- ми засипали тільки для того, щоби проснутись від холоду.
Тернопільська міська громадська організація
«
Тернопільський Аматорський Радіоклуб»
Copyright  © 2023  "TARC".